Sinds 2017

Primox

Het viel onze oprichter Julian steeds meer op: detacheerders voor klantcontact die vooral veel met CV’s schuiven. Jij verdient meer.  Of je nu opdrachtgever of leidinggevende bent. Daarom werken we sinds 2017 puur en met gevoel aan matches die aansluiten op het karakter, de ambities én de kwaliteiten van beide partijen. Zo helpen we bedrijven en organisaties met detachering, werving & selectie en trainingen.

Hoe het allemaal begon

In 2016 had Julian van der Kieft 10 jaar ervaring als leidinggevende, waarvan 9 jaar binnen klantcontact. Bij elke zoekopdracht van zijn werkgever viel hem hetzelfde op: detacheerders schieten met hagel. Zoek je een specialist, dan krijg je razendsnel een paar kandidaten voorgeschoteld. Die waren dan wel allemaal generalist, geen specialist. De juiste persoon voor de juiste job? Ho maar.

Dat kan beter, dacht Julian. Elke vacature verdient oprechte aandacht. Er moest meer aandacht zijn voor de vraag achter de vraag, niet alleen de tekstuele inhoud van een vacature. Doe je dat goed? Dan houd je maximaal twee perfecte kandidaten over. ‘Anderen bespaar ik de tijd en moeite’, dacht Julian. Zo wilde hij opdrachtgever én kandidaat helpen. Met dat idee begon Julian in 2017 met Primox.

De naam Primox komt over vanuit het Italiaans. Een prachtig land vol kunst en cultuur, maar bovenal een land met veel passie voor wat zij doen. Dit sluit perfect aan bij de gedrevenheid die wij voelen in ons werk. Primo staat vrij vertaald voor onmiddellijk, direct, winnaar en vernieuwer. De toegevoegde x haalt het woord terug naar het Nederlands. Daarnaast staat het voor vermenigvuldigen, samen en vergroten.

De volgende vijf jaar gaan we Primox verder laten groeien. Door de club te blijven waar iedereen nog zichzelf mag en kan zijn. Waarbij we altijd open, eerlijk en transparant zijn. Wat ons onderscheidt, is de persoonlijke aandacht. De komende jaren wil ik ervoor zorgen dat we dat blijven houden. Elke dag zullen wij onszelf inzetten om Primox en klantcontact in Nederland te laten groeien.
Koen Velthuijs
Eigenaar
Door in 2017 met Primox te starten, heb ik mijn droom waargemaakt. Een team samenstellen van mensen die echt het verschil willen maken, juist doordat ze zichzelf mogen blijven. Door de perfecte match te maken op persoonlijkheid komt iedereen tot zijn recht en maken we het grootste verschil bij onze opdrachtgevers
Julian van der Kieft
Eigenaar
Bij de start van deze opdracht werd gelijk duidelijk dat Primox meer wil zijn dan alleen een tussenpersoon voor gedetacheerden. Ik werd gekoppeld aan een buddy die mij belde om mijn eerste dagen bij mijn opdracht door te nemen en die mijn vragen over het werken voor Primox kon beantwoorden. Ik kwam in een appgroep met andere gedetacheerden van Primox en werd gelijk uitgenodigd voor een intervisie.
Martine Wouters-Dijns
Consultant bij Primox

Onze aanpak

Vanaf dag één gaan we met onze open en directe houding voor je aan de slag. Alles voor de perfecte match tussen opdrachtgevers en kandidaat. Niet elke organisatie zoekt dezelfde kandidaat, zoals niet elke kandidaat bij elk organisatie past. Met die nuchterheid, altijd doorvragen en de ambitie voor het beste helpen we je verder. Of je nou een nieuwe uitdaging of teamleider zoekt. Bij ons krijg je als opdrachtgever maximaal twee geschikte kandidaten voorgesteld.
En als kandidaat weet je dat de opdracht echt iets voor je is. Dat kan, omdat wij de opdrachtgever en de kandidaat écht (leren) kennen. Door wél een voorstelrondje te doen, dat ene extra belletje te doen en een gezonde dosis realisme. Is er geen match? Dan geven we dat aan en denken we met je mee. Die openheid verdien je en is voor alle partijen beter.

Onze missie

De juiste leidinggevende voor het beste klantcontact.

Door leidinggevenden te detacheren, werven & selecteren en trainen brengen we klantcontact in Nederland naar een hoger niveau. Wij zorgen dat de match passend is voor de kandidaat en de opdrachtgever door beide écht te leren kennen. Dat kan alleen met een persoonlijke benadering.

Een match is volgens ons pas goed als hij aansluit op de persoonlijkheden, ambities en kwaliteiten van de kandidaat en de opdrachtgever. Is er geen match? Dan is dat zo. Wij zijn een mooi middel, maar niet het doel op zich.

Onze visie

Klantcontact in Nederland naar een hoger niveau tillen door mensen op een plek te brengen die goed voor hen is.

Daarbij zijn onze kernwaarden heel belangrijk. Zij komen terug in alles wat we doen.

Maak kennis
met ons team

Berry Jansen
Consultant
Daan Douven
Communicatiespecialist
Glenn van Zuidam
Consultant
Henk Hoff
Consultant
Jerzy de Groot
Consultant
Julian van der Kieft
Eigenaar
Koen Velthuijs
Eigenaar
Lennert Boers
Consultant
Marjolein Cloostra
Consultant
Martine Wouters-Dijns
Consultant
Sonja Karsten
Consultant

De 3 Primox waarden

Menselijk

Wat je kan, graag wil en hoe wij jou kunnen helpen. Daar draait het om! We kijken naar wat jij nodig hebt om jouw doel te bereiken. Ons doel? Mensen op de juiste plek te brengen. Tijdens werk, maar ook daarbuiten, want dat is minstens zo belangrijk voor je prestaties.

Behulpzaam

Een goede leidinggevende luistert naar mensen, kijkt wat iemand nodig heeft en helpt hen daarmee. Dat is niet alleen de standaard voor onze consultants. Zo gaan wij ook met onze opdrachtgevers om. Met goed luisteren komen we veel verder dan snel spreken.

Oprecht

What you see, is what you get. Je mag van ons verwachten dat we dingen zeggen zoals we ze wel én niet zien. De dingen die we doen sluiten daarop aan. Je weet van onze mensen altijd één ding zeker: ze zijn zichzelf en zeggen wat ze vinden. Daar heb je het meeste aan.

Opdrachtgevers

Nieuwsbrief

Blijf verbonden met Primox

Schrijf je in en ontvang elk kwartaal onze nieuwsbrief over klantcontact, werving & selectie en detachering met interessante inzichten en een externe co-host.

Gelukt, je hebt je ingeschreven voor de nieuwsbrief van Primox!
Er ging iets mis. Blijft het misgaan? Stuur een mailtje naar info@primox.nl. Dan schrijven wij je in.