Trainingen voor
het beste klantcontact

De rijke praktijkervaring van onze consultants geeft  jou herkenbare inzichten en hands-on modellen.
Hun medewerkers gingen je voor

Ontwikkel je verder

Van de basis tot verdieping. Onze consultants geven je trainingen waar je ook écht iets aan hebt. Vind de training die het beste bij jou past.

Basisopleiding Teammanagers

Sta je aan het begin van het pad als Teammanager klantcontact? Dan is de basisopleiding goud waard. In deze training leer je de theorie, vaardigheden en ideale praktijkvoorbeelden.

Het Goede Gesprek

In deze training voor agents in klantcontact behandelen we de voorwaarden voor een goed gesprek, het herkennen van en omgaan met weerstand, gesprekstechnieken en structuren.

Sprinttraining WFM

In deze training - samen met Spril - gaan we in op de samenwerking tussen WFM en Teammanagers. Je leert over operationeel management, begrippen en verbanden.

Sprinttraining Operationeel Management

In deze training - samen met Spril - leer je alles over Workforce Management, verbanden tussen processtappen, begrippen en de samenwerking van WFM en Operatie.

Quick Scan: Klant Contact Management

Laat ons je helpen. Wij komen bij je langs en lichten de organisatie of afdeling door. Hoe? We spreken stakeholders, analyseren tooling en onderzoeken je processen en procedures.

"De opleiding geef ik zeker een 8,5 en zou ik absoluut aanraden! De fijne sfeer, de extra achtergrondinformatie, de ervaring van Marjolein en de mogelijkheid tot interactie. Genoeg factoren om de training absoluut aan te raden."
Floor Ebbelaar
Cursist Basisopleiding Teammanager
"Een 10!  Deze training is voor beginners ideaal, omdat het alles omvat waar je mee te maken gaat krijgen. Het contact met zowel Julian als Marjolein is bovendien heel prettig en persoonlijk."
Thari Drenth
Cursist Basisopleiding Teammanager
"Ik raad de training zeker aan, omdat het echt een mooi totaalbeeld geeft van alle onderwerpen die belangrijk zijn en op je pad komen in een functie van teammanager. Vooral de interactie en het kleinschalige van de training is een zeer grote meerwaarde. Marjolein koppelt haar ervaringen uit de praktijk meteen met theorie door concrete voorbeelden te geven. Dat maakt het heel sprekend."
Martijn Gremmen
Cursist Basisopleiding Teammanager

Meer over trainingen

Vrijwilligers Stichting Kinderfeest scherpen gesprekstechnieken aan

Nieuws
Training
Case
24 vrijwilligers van Stichting Kinderfeest deden een training Gesprekstechnieken met Primox en scherpten zo hun skills aan. Lees de ins en outs!

Meet Martine, 5 vragen voor onze nieuwe trainster

Training
Interview
Consultant én trainer: Martine combineert het beste van beide werelden. Hoe pakt ze dat aan? En wat kunnen cursisten van haar verwachten?

Op maat gemaakte training bij Pathé: ‘was spannend, maar is een verademing geworden'

Training
Interview
Case
Met Primox ontwikkelde Pathé een gesprekstechniekentraining. Het resultaat: direct toepasbare vaardigheden, eigenaarschap, en impact op klantcontact.

Laat ons je trainen

Is er nog iets dat je wil weten over de trainingen of wil je je gelijk aanmelden? Je kunt bij ons al je opmerkingen, aanmeldingen, vragen én tips kwijt. Het moet heel gek lopen, als je binnen 24 uur nog geen antwoord van ons hebt. Laat je bericht hieronder achter.

Bedankt! We hebben je bericht ontvangen en nemen z.s.m. contact op.
Er ging iets mis bij het versturen. Stuur anders je bericht naar info@primox.nl.