Sprinttraining Operationeel Management
In navolging van de sprinttraining WFM voor teamleiders hebben Spril en Primox een nieuwe training gerealiseerd; de sprinttraining operationeel management voor WFM’ers!
Door het samenbrengen van de expertise van Primox op het gebied van de operatie en de ervaring vanuit Spril voor WFM hebben we een compacte training ontwikkeld waarin het belang van een goede samenwerking tussen WFM en teamleiders wordt toegelicht. Om de sessie vanuit beide invalshoeken goed te belichten, bestaan de twee docenten uit één medewerker van Primox en één van Spril.
Over de Sprinttraining operationeel management voor WFM’ers
Ben je enthousiast over het mooiste vakgebied en wil je hier graag meer over weten? Geef je dan nu op voor deze interactieve operationeel managementtraining voor WFM’ers. In deze training leggen we de beginselen van operationeel management uit, we leggen de verbanden tussen de verschillende processtappen, bespreken de terminologie en gaan we het uitgebreid hebben over de samenwerking tussen de operatie en de afdeling WFM.
Deze vruchtbare samenwerking is essentieel in het vinden van de optimale balans tussen bedrijfsdoelen en klant- en medewerkerstevredenheid. Om de sessie vanuit beide invalshoeken goed te belichten, wordt deze training gezamenlijk door Primox en Spril verzorgd.
Wat je na deze training kunt
- Uitleggen wat de rollen van Workforce Management en de Operatie zijn binnen Klant Contact en hoe ze elkaar versterken.
- Uitleggen waarom de mens binnen de operatie belangrijk is.
- Uitleggen dat effectiviteit en kwaliteit hand in hand gaan.
Wat je na deze training weet
- Wat de werkzaamheden en afhankelijkheden van een Teamleider zijn.
- De meest gebruikte terminologie binnen operationeel management.
- Hoe je een Teamleider kunt helpen de krachten van het Klant Contact te beïnvloeden.
Inhoud van de training
- Geschiedenis van het Klant Contact Center
- Contactcentermanagement en de rol van de operatie
- Samenwerking operatie en WFM
- Een dag in het leven van een Teamleider
- Terminologie, definities en KPI’s
- Communicatie
- Oefenen met verschillende praktijksituaties
Duur
1 dagdeel
Locatie
Deze training geven we zowel online als op locatie. In Apeldoorn, het kantoor van Primox of op de locatie van jouw organisatie.
Schrijf je in voor sprinttraining
Is de sprintraining Operationeel Management iets voor jou en/of je collega's? Laat de nodige gegevens achter, want samen brengen we Klant Contact naar een hoger niveau.