Het Goede Gesprek

Agents
In deze training voor agents in klantcontact behandelen we de voorwaarden voor een goed gesprek, het herkennen van en omgaan met weerstand, gesprekstechnieken en structuren.
Trainer
Martine Wouters-Dijns
Opleidingsuren
10
uur
Capaciteit
10
deelnemers
Datum
In overleg

Deze training is gemaakt voor mensen met telefonisch Klant Contact (agents). Voor juniors tot seniors en alles daar tussenin. In deze training bepalen we gezamenlijk wanneer een gesprek voor jullie organisatie goed is. De deelnemers leren de verschillende type van weerstand herkennen, waar dat vandaan komt en hoe ze daar mee om kunnen gaan. Tijdens deze training zetten we de theorie kracht bij door rollenspellen te doen.

Locatie en duur

De training bestaat uit twee dagdelen van 4 uur bij jouw organisatie op locatie met tussendoor een online check-in moment van 2 uur.

Inhoud van de training

Tijdens de training worden de volgende onderwerpen behandeld:

Dagdeel 1
- Wat is een goed gesprek?
- Verschillende type klanten
- Gesprekstructuur
- Rollen en taken
- Do’s en dont’s

Online check-in moment
- 'Hoe gaat het nu in de praktijk?'
- Delen van succesvolle ervaringen
- Delen van uitdagingen

Dagdeel 2
- Wanneer ervaar je weerstand?
- Grondoorzaken van weerstand
- Hoe om te gaan met weerstand
- Rollenspellen omgaan met weerstand
- Grenzen stellen

Omdat elke organisatie andere uitdagingen heeft in het Klant Contact, maken wij deze training in samenspraak op maat voor jouw organisatie. Geïnteresseerd? Schrijf je in via het formulier hieronder.

Schrijf je in voor de training 'Het Goede Gesprek'

Is deze training iets voor jou en je organisatie? Laat de nodige gegevens hieronder achter, dan brengen we samen het Klant Contact van jouw organisatie naar een hoger niveau.

Bedankt! We hebben je inschrijving ontvangen en nemen z.s.m. contact op.
Er ging iets mis bij het versturen. Controleer of je alle velden heb ingevuld. Lukt het niet? Neem dan contact op en stuur ons een mailtje naar Julian of naar Koen. Zij helpen je verder!

Relevante artikelen

Floor Ebbelaar over de basisopleiding Teammanager

Training
Testimonial
Interview
Floor Ebbelaar vertelt ons hoe zij de basisopleiding ervaarde en wat dit voor haar en haar collega’s veranderde.

Zo ervaarden Kay en Thari de basisopleiding voor Teammanagers

Case
Training
Testimonial
We zijn natuurlijk heel benieuwd naar de ervaringen van de deelnemers. Daarom stelden we twee deelnemers, Thari en Kay, een aantal vragen.

Cursist Linda over Basisopleiding Teammanager

Artikel
Training
Momenteel is er weer een basisopleiding voor Teammanagers in volle gang. Tijd voor een kleine update en een inkijkje in de training.

Bekijk de andere trainingen

Sprinttraining WFM

Quick Scan: Klant Contact Management

Basisopleiding Teammanagers

Sprinttraining Operationeel Management

Koen van Primox
Reageert zo snel mogelijk
Koen van Primox
Hi! Kan ik je ergens mee helpen?
Stuur Whatsapp bericht