Het Goede Gesprek

Agents
In deze training voor agents in klantcontact behandelen we de voorwaarden voor een goed gesprek, het herkennen van en omgaan met weerstand, gesprekstechnieken en structuren.
Trainer
Martine Wouters-Dijns
Opleidingsuren
10
uur
Capaciteit
10
deelnemers
Datum
In overleg

Deze training is gemaakt voor mensen met telefonisch Klant Contact (agents). Voor juniors tot seniors en alles daar tussenin. In deze training bepalen we gezamenlijk wanneer een gesprek voor jullie organisatie goed is. De deelnemers leren de verschillende type van weerstand herkennen, waar dat vandaan komt en hoe ze daar mee om kunnen gaan. Tijdens deze training zetten we de theorie kracht bij door rollenspellen te doen.

Locatie en duur

De training bestaat uit twee dagdelen van 4 uur bij jouw organisatie op locatie met tussendoor een online check-in moment van 2 uur.

Inhoud van de training

Tijdens de training worden de volgende onderwerpen behandeld:

Dagdeel 1
- Wat is een goed gesprek?
- Verschillende type klanten
- Gesprekstructuur
- Rollen en taken
- Do’s en dont’s

Online check-in moment
- 'Hoe gaat het nu in de praktijk?'
- Delen van succesvolle ervaringen
- Delen van uitdagingen

Dagdeel 2
- Wanneer ervaar je weerstand?
- Grondoorzaken van weerstand
- Hoe om te gaan met weerstand
- Rollenspellen omgaan met weerstand
- Grenzen stellen

Omdat elke organisatie andere uitdagingen heeft in het Klant Contact, maken wij deze training in samenspraak op maat voor jouw organisatie. Geïnteresseerd? Schrijf je in via het formulier hieronder.

Schrijf je in voor de training 'Het Goede Gesprek'

Is deze training iets voor jou en je organisatie? Laat de nodige gegevens hieronder achter, dan brengen we samen het Klant Contact van jouw organisatie naar een hoger niveau.

Bedankt! We hebben je inschrijving ontvangen en nemen z.s.m. contact op.
Er ging iets mis bij het versturen. Controleer of je alle velden heb ingevuld. Lukt het niet? Neem dan contact op en stuur ons een mailtje naar Julian of naar Koen. Zij helpen je verder!

Relevante artikelen

Vrijwilligers Stichting Kinderfeest scherpen gesprekstechnieken aan

Nieuws
Training
Case
24 vrijwilligers van Stichting Kinderfeest deden een training Gesprekstechnieken met Primox en scherpten zo hun skills aan. Lees de ins en outs!

Meet Martine, 5 vragen voor onze nieuwe trainster

Training
Interview
Consultant én trainer: Martine combineert het beste van beide werelden. Hoe pakt ze dat aan? En wat kunnen cursisten van haar verwachten?

Op maat gemaakte training bij Pathé: ‘was spannend, maar is een verademing geworden'

Training
Interview
Case
Met Primox ontwikkelde Pathé een gesprekstechniekentraining. Het resultaat: direct toepasbare vaardigheden, eigenaarschap, en impact op klantcontact.

Bekijk de andere trainingen

Sprinttraining WFM

Quick Scan: Klant Contact Management

Basisopleiding Teammanagers

Sprinttraining Operationeel Management