
Alle begrippen uit het Klant Contact Center op één pagina
26/2/2023

Daan Douven
Marketing & communicatie
In het Klant Contact Center kom je veel jargon tegen. We ontdekten dat je al die begrippen nergens makkelijk online kunt vinden. Terwijl veel mensen ervan uit gaan dat je de vaktaal meteen kent. Daarom zetten we de meest voorkomende termen voor je op een rijtje in een handig overzicht. Van A tot Z, het Primox Klant Contact alfabet. Klik op de knop en vind de volledige lijst.
No items found.
Download de white paper
Er ging iets mis bij het versturen. Lukt het bij de tweede keer nog niet?
Stuur ons dan een mailtje naar info@primox.nl.
Stuur ons dan een mailtje naar info@primox.nl.
Gerelateerde artikelen

Direct contact: de sleutel tot een betere match bij detachering
Artikel
Detachering
Werken met brokers of rechtstreeks met detacheerders? We zetten de voor- en nadelen op een rij en delen onze visie. Wat is de beste keuze?

Je klantcontact kalibreren kun je leren
Artikel
White paper
Binnen Klant Contact Centers wordt vaak over kalibreren gesproken. Maar wat is dat en wat heb je eraan? We nemen het dit artikel onder de loep.

Onboarding van teammanagers bij Contact Centers
Artikel
White paper
In dit artikel richten nemen we je mee in het onboardingstraject van teammanagers binnen Contact Centers.
Nieuwsbrief
Primox in je mailbox
Schrijf je in en ontvang elk kwartaal onze nieuwsbrief over klantcontact, werving & selectie en detachering met interessante inzichten en een externe co-host.
Er ging iets mis. Blijft het misgaan? Stuur een mailtje naar info@primox.nl. Dan schrijven wij je in.