Julian van der Kieft start Primox
Op 1 december gaan we live. Dan is Primox het bedrijf tot wie u zich kunt richten voor uw tijdelijke of blijvende medewerker(s) binnen uw Klant Contact Center. Waarom ik mijn vaste contract inleverde en deze uitdaging aan ga? Wat Primox anders doet dan anderen? Waarom wij met elkaar in gesprek moeten komen? Het antwoord op deze en andere vragen leest u hier.
Julian van der Kieft (eigenaar):
“Betere detachering tegen dezelfde prijs”
“Persoonlijk heb ik getwijfeld of ik mijn (schijn) zekerheid bij ABN AMRO durfde op te geven. 11 jaar bij dezelfde werkgever, in allerlei rollen, en dan toch weggaan? Ja, dat is de keuze die ik heb gemaakt, want ik ga mijn droom achterna. Met veel passie en energie ga ik mijn ruime ervaring binnen Klant Contact omzetten in een meerwaarde voor zowel de werkzoekende als de aanbieder van werk.”
Primox staat voor kwaliteit, snelheid en vertrouwen. Dit alles perfect passend voor zowel de kandidaat als het bedrijf. Geen vacature met 15 kandidaten. Maar één vacature met 1, maximaal 2 kandidaten. Dit vanuit de overtuiging dat wij het bedrijf en de kandidaat kennen. Voor het bedrijf geen zoekplaatje meer waarbij de aanbieder vertelt dat alle kandidaten top zijn. En voor de kandidaat geen onnodige voorstelrondjes waarbij de kans van slagen miniem is. Want niet elk bedrijf zoekt dezelfde kandidaat, zoals niet elke kandidaat bij elk bedrijf past. De uitzondering hierop is als een bedrijf zelf nog zoekende is naar het juiste kandidatenprofiel. Dan kan het aantal voorgestelde kandidaten worden verhoogd. Echter zal dit zowel voor de kandidaat als het bedrijf dan helder zijn.
“Ondertussen loop ik ruim 10 jaar mee als leidinggevende, waarvan 9 jaar binnen de contactcenter branche. En bij elke zoekopdracht viel mij weer hetzelfde op: Er wordt geschoten met hagel. Ik vraag een leider en krijg een leidinggevende. Ik vraag een specialist en krijg een generalist. Gelukkig zijn er ook uitzonderingen in de markt, maar die zijn lastiger te vinden.”
Tijdelijke of blijvende medewerker(s) nodig binnen uw Klant Contact Center? Primox beschikt over ervaren Ad Interim medewerker(s) die op verschillende rollen ingezet kunnen worden. Of het nu Teamcoach, Teammanager, Operationeel Manager, Servicelevel Manager, Projectmanager of Trainer/Coach of Lean Coach is.
“Door mijn netwerk heb ik reeds een aantal medewerker(s) klaar staan die graag aan de slag willen. Soms direct beschikbaar, omdat ze bewust een sabbatical hebben ingelast, soms op korte termijn beschikbaar. Graag kom ik met u in gesprek om samen te bepalen welke kandidaat er bij u past.”
Medewerker(s) zijn het belangrijkste goed in een Klant Contact Center. Want als de medewerker(s) de juiste beslissingen neemt zullen de agents ook de juiste route volgen. Neem contact op en laat je verrassen!
Download de white paper
Stuur ons dan een mailtje naar info@primox.nl.
Gerelateerde artikelen
Blog Martine: Detacheerder waar ik mezelf mag zijn
Blog Martine: Het risico van de perfecte match
Dubbelinterview met freelance leidinggevende Lucien en Julian (eigenaar Primox)
Primox in je mailbox
Schrijf je in en ontvang elk kwartaal onze nieuwsbrief over klantcontact, werving & selectie en detachering met interessante inzichten en een externe co-host.