Binnen twee weken de perfecte match bij Arts en Zorg

26/2/2023
Daan Douven
Communicatiespecialist

Als organisatie vullen we inmiddels al ruim vier jaar detacheringsopdrachten in. We merken dat, gezien de huidige arbeidsmarkt, er steeds meer vraag is naar onze hulp bij werving en selectie. Wij geven je graag inzicht in een recente perfecte match voor Arts en Zorg.

Op 21 december 2021 werd Julian (eigenaar Primox) gebeld door Ethel Verbruggen (operationeel manager Medisch Contact Centrum Arts en Zorg) dat ze met spoed op zoek was naar een teamleider voor het team in Arnhem. Het eigen wervingsproces leverde niet het gewenste resultaat op. Uiteindelijk gaf Tom Theloosen tien dagen later zijn ja-woord en startte hij per 24 januari 2022. Dat ging snel! In dit interview met de opdrachtgever, teamleider en onze eigenaar Julian gaan we in op het werving en selectie proces naar de perfecte match.

Vragen voor Ethel Verbruggen (operationeel manager Arts en Zorg)

Ha Ethel, hoe ben je in contact gekomen met Primox?

Via een oud-collega, Joop de Graaff, ben ik in contact gekomen met Primox. In eerste instantie omdat we wellicht iets voor elkaar konden betekenen, omdat ik als ZZP’er ging beginnen. Het vinden van deze opdracht is mij via een andere weg gelukt, maar later heeft Julian mij wel geholpen met het vinden van de juiste mensen binnen Arts & Zorg.

Wat was voor jou de reden om Primox te benaderen voor deze opdracht?

Mijn belangrijkste reden was het persoonlijk contact. Een kleinschalig bureau waarbij de lijnen heel kort zijn. Toen ik consultants nodig had was dit in beide gevallen binnen een week geregeld en met positief resultaat.

Hoe heb je de samenwerking met Primox ervaren?

Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren. Er wordt zeer snel gereageerd, duidelijk gecommuniceerd en kwaliteit geboden. Kort voor mijn vakantie heb ik de uitvraag gedaan, tijdens mijn vakantie is het sollicitatieproces gaan lopen en hebben we via WhatsApp contact gehouden. Op de dag dat ik terugkwam van vakantie heb ik het afrondende gesprek gedaan, daardoor kon Tom snel starten.

Wat is in jouw ogen de toegevoegde waarde van Primox?

Veel ervaring in Klant Contact omgevingen en een groot netwerk. Hierdoor snappen ze wat ik nodig heb en spreken we dezelfde taal. De uitkomst is een snelle oplossing voor een acuut probleem.

Hoe doet Tom het op dit moment?

We zijn heel erg blij met Tom. Door zijn ervaring in andere Klant Contact Centers kan hij snel toegevoegde waarde bieden. Daarnaast maakt hij zich de inhoudelijke materie snel eigen.

Goed om te horen, dankjewel Ethel!

Vragen voor Julian (eigenaar Primox)

Hi Julian, hoe kwam je in contact met Arts en Zorg?

Via een gezamenlijke kennis, Joop de Graaff, kwam ik begin 2020 in contact met Ethel. Zij was toen vanuit de Rabobank zoekende naar haar next step. De uitkomst van haar zoektocht was dat zij eind 2020 is gestart als ZZP’er. Wij hadden op dat moment niet de juiste uitdaging voor haar. Die vond zij wel bij Arts en Zorg. Natuurlijk hebben we contact gehouden. Toen er begin 2021 een vraag was naar Consultants hebben wij Ethel én Arts en Zorg hier op een persoonlijke en snelle manier mee kunnen helpen.

Hoe is deze wervingsopdracht tot stand gekomen?

Ethel kwam kort voor haar vakantie bij mij in de lucht dat er een prangende vraag was naar een nieuwe Teamleider. Wij kenden de organisatie goed door de inzet van Koen Velthuijs en Patrick van de Wouw. Wij konden dan ook snel schakelen en wisten wat er nodig was. Nog voor Ethel op vakantie ging, stelden wij twee kandidaten voor.

Hoe heb je deze opdracht aangepakt?

Natuurlijk heb ik eerst bij Ethel opgehaald wat de uitdaging was en wat er nodig was. Dat ging natuurlijk verder dan de vacaturetekst. Ik schakelde daarna met Patrick en Koen. Zij konden mij van extra informatie voorzien. Hierna zijn Koen en ik in onze database gaan zoeken naar kandidaten die aansloten bij het profiel. Uiteindelijk hebben we hier twee kandidaten uit voorgesteld en bleek Tom de perfecte match te zijn. Want binnen twee weken tekende hij zijn contract!

Hoe heb je de samenwerking met de Ethel ervaren?

Als zeer prettig. Ten eerste was ze duidelijk in wat ze zocht en welke uitdagingen er waren op de afdeling. Daarnaast kon ik met haar blijven schakelen, ondanks dat zij op vakantie was. Ze gaf aan dat er spoed bij was en dat liet ze zelf ook blijken in haar snelheid van reageren en haar actiegerichtheid. Het resultaat mag er zijn.

Waarom was Tom voor jou de perfecte kandidaat?

Dit is een combinatie van twee zaken. Ten eerste heeft Tom een berg aan ervaring binnen Klant Contact, daarnaast paste hij binnen het salarishuis. Maar de uiteindelijke reden om hem voor te stellen was zijn energie en zijn drive om beter te worden. Die drive uit zich in zijn persoonlijke doelstellingen en in de passie om de afdeling en zijn mensen beter te maken. Exact wat Arts en Zorg nodig had. Hij was de perfecte match.

Lekker Julian, thanks voor je tijd!

Kun je ook wel hulp gebruiken bij het zoeken van nieuwe teamleiders voor jouw Klant Contact Center? We helpen je graag! Van werving en selectie tot detachering.

No items found.

Download de white paper

In deze white paper gaan we door op het onderwerp van dit artikel. Vul je gegevens in, klik op versturen en download direct de white paper: 'Binnen twee weken de perfecte match bij Arts en Zorg'.

Er ging iets mis bij het versturen. Lukt het bij de tweede keer nog niet?
Stuur ons dan een mailtje naar info@primox.nl.

Gerelateerde artikelen

Het Detacheringsdagboek: Binnen 48 uur de perfecte match voor ABN AMRO

Detachering
Case
Blog
Detacheringsdagboek
In ‘Het Detacheringsdagboek’ nemen we je mee in het detacheringsproces: van eerste belletje tot laatste handtekening binnen 48 uur bij ABN AMRO.

Het Detacheringsdagboek: Een voicemail van een oude bekende…

Blog
Detachering
Case
Detacheringsdagboek
Dit keer in ‘Het Detacheringsdagboek’ een voicemail van een oude bekende die leidde tot een klus voor Alan.

Het Detacheringsdagboek: Van ingevulde opdracht tot training 'Klantgericht Schrijven' én vaste aanstelling

Detachering
Case
Detacheringsdagboek
In ‘Het Detacheringsdagboek’ nemen we je mee in het proces van eerste belletje tot laatste handtekening - en verder. Dit keer over Niek bij Eteck.
Nieuwsbrief

Kennis is macht, toch?

Schrijf je in en ontvang elk kwartaal onze nieuwsbrief over klantcontact, werving & selectie en detachering met interessante inzichten en een externe co-host.

Gelukt, je hebt je ingeschreven voor de nieuwsbrief van Primox!
Er ging iets mis. Blijft het misgaan? Stuur een mailtje naar info@primox.nl. Dan schrijven wij je in.
Koen van Primox
Reageert zo snel mogelijk
Koen van Primox
Hi! Kan ik je ergens mee helpen?
Stuur Whatsapp bericht